خبرنگاران آموزش دقیق مربیان از موضوعات مهم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، سمنان- خبرنگاران- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: کمیته آموزش این فدراسیون اخیرا به موسسه علمی بین المللی بدنسازی و پرورش اندام ارتقا یافت زیرا آموزش دقیق مربیان از موضوعات مهم در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است.

خبرنگاران آموزش دقیق مربیان از موضوعات مهم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است

عبدالمهدی نصیرزاده عصر یکشنبه در انتها سفر خود به سمنان در گفت و گو با وبلاگ آمیتیس تک ابراز داشت: یکی از قوی ترین کمیته های آموزش بین تمامی 51 فدراسیون ورزشی کشور، شورای آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است.

وی اضافه کرد: در فعالیت های موسسه علمی بین المللی بدنسازی و پرورش اندام کشور، آموزش گام اول است و پس از آن ارزیابی و ارتقا در مراحل بعدی فرایند آموزش انجام می شود.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مربیان برای ورود به کارگاه های آموزش مربی گری باید آزمون ورودی بدهند و بعد از دوره آموزش باید دوره کارورزی را بگذرانند.

نصیرزاده اعلام نمود: برنامه ریزی های زیادی در حوزه آموزش مربیان این رشته ورزشی انجام می شود تا با نگاه تخصصی از توصیه ها و تجویزهای غیراصولی بپرهیزند.

وی با اشاره به محدودیت های ایجاد شده برای این ورزشکاران در دوران کرونا توصیه کرد: ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام نسبت به رژیم غذایی خود و مصرف غذاهای کم کالری توجه داشته باشند و فعالیت های ورزشی خود را با امکانات ساده به ویژه در فضاهای باز ادامه دهند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: 85 درصد باشگاه های ورزشی کشور در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می کنند و در تعطیلات ناشی از کرونا خسارت های زیادی به ویژه به باشگاه داران بخش خصوصی وارد شد و برخی از آنها تا مرز ورزشکستگی نیز پیش رفتند.

نصیرزاده گفت: این فدراسیون با هماهنگی وزرات بهداشت تلاش زیادی در راستای بازگشایی باشگاه های بدنسازی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فعالیت با 30 درصد ظرفیت انجام داد.

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز یکشنبه به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سالانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به سمنان سفر کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آموزش دقیق مربیان از موضوعات مهم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش دقیق مربیان از موضوعات مهم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید