جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار گشت

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، جلسه هیات رئیسه این فدراسیون صبح امروز با حضور اعضا در محل این فدراسیون برگزار شد و حاضران در این نشست، در خصوص مسائل جاری فدراسیون بحث و تبادل نظر کردند.

جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار گشت

در این جلسه هادی بشیریان رئیس فدراسیون گزارشی از فعالیت های انجام شده در 6 ماهه اول سال جاری و برنامه های پیش رو ارائه دادند.

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی از هیات های ورزش استان ها و تربیت بدنی بخش های آموزش عالی به خاطر برگزاری مراسم روز بین المللی ورزش دانشگاهی تشکر کرد که سال جاری به بهترین شکل برگزار گشت. پس از ارائه گزارش به فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) رئیس و دبیر کل فیزو تقدیر ویژه از ایران کردند و آن را مثال زدنی و الگو برای سایر کشورها دانستند.

بشیریان همچنین گفت: تقویم مسابقات جهانی برای سال 2022 اعلام شده است. با توجه به سیاست فدراسیون برای واگذاری مسابقات جهانی برای اعزام به سایر بخش ها، هر بخشی که تمایل دارد رشته ای را اعزام کند به فدراسیون اعلام نماید.

در ادامه این جلسه در خصوص دستور العمل کمیسیون های ورزشکاران، داوران و مربیان و آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانها بحث و تبادل نظر و مقرر شد اعضا نظرات پیشنهادی خودشان را اعلام تا در جلسه آینده تصمیم گیری شود.

در این نشست آقایان احمدی، پورکیانی، رحیم شریف، علیزاده، علی دوست، قراخانلو، لشگری، مقدم منش، یوسف پور، و خانم ها دکتر ترابی رحیم دل اعضای هیات رئیسه فدراسیون حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید