تعداد تماشاگران دربی فینال جام حذفی مشخص شد

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، علیرضا فاضلی در پاسخ به این پرسش که برای فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ورزشگاه آزادی گنجایش چند هزار تماشاگر را برای این بازی دارد؟ اظهار کرد: با توجه به این که تعدادی از سکو ها و زون های مختلف از سکو های تماشاگران در حال بازسازی و سبک سازی است، در حال حاضر آزادی در حدود 50 هزار نفر گنجایش تماشاگر دارد که برای فینال جام حذفی پیش بینی شده است.

تعداد تماشاگران دربی فینال جام حذفی مشخص شد

او گفت: این که در روز بازی چیدمان به چه شکلی باشد، کدام سکو ها قابل استفاده است و چه تعداد بلیت فروخته شود بستگی به نظر نهاد های تصمیم گیرنده و سازمان لیگ دارد و در این زمینه ما تصمیم گیر نیستیم.

فاضلی شرح داد: از 72 زون آزادی 18 زون آن در حال بازسازی است و قابل استفاده نیست و مابقی زون ها برای حضور تماشاگران به لحاظ سازه ای و استقامتی تایید شده اند و مسئله ای وجود ندارد.

مدیر ورزشگاه آزادی در انتها در پاسخ به این پرسش که برای فروش بلیت این بازی چه زمانی تصمیم گیری می شود، شرح داد: بلیت فروشی بر عهده سازمان لیگ است. ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی موظف است ورزشگاه را از نظر چمن، سکوها، ورودی ها و... به بهترین شکل ممکن برای مسابقات جام حذفی آماده و سایر امکانات لازم را برای برگزاری این دیدار فراهم کند که در حال حاضر ورزشگاه از هر لحاظ آماده برای برگزاری این دیدار است و مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع: فرارو

به "تعداد تماشاگران دربی فینال جام حذفی مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد تماشاگران دربی فینال جام حذفی مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید