تصمیم منطقی فدراسیون پزشکی ورزشی، کرونا در کمین کاراته کاها

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، روابط عمومی فدراسیون کاراته در این مورد بیان کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی با ارسال نامه ای به این فدراسیون مخالفت خود را با برگزاری رقابت های سوپر لیگ بیان کرد.

تصمیم منطقی فدراسیون پزشکی ورزشی، کرونا در کمین کاراته کاها

در نامه فدراسیون پزشکی ورزشی آمده با توجه به ضرورت قرنطینه تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان، کلیه رویدادهای کاراته به مدت دو هفته به تعویق بیفتد. پیش از این قرار بود مسابقات دور برگشت و دیدارهای نهایی رده بندی و فینال سوپر لیگ کاراته مردان طی روزهای 14 و 15 دی ماه برگزار گردد.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که بعضی کشورهای شرکت کننده در رقابتهای قهرمانی آسیا درگیر پاندومی کرونا شده اند. بر اساس خبرهای منتشر شده کاراته کاهای ژاپن، تایلند، کویت، هنگ کنگ، اندونزی و ویتنام درگیر کرونا شده و در محل زندگی خود قرنطینه هستند.

هر چند کلیه نفرات اعزامی کاراته ایران به آلماتی در راستا بازگشت به تهران تست کرونا داده و نتیجه هم منفی بوده است، ولی به نظر می رسد این تصمیم فدراسیون پزشکی، ورزشی منطقی بوده و این تأخیر در برگزاری مسابقات می تواند به جلوگیری از انتشار این ویروس که سویه تازه آن به نام اومیکرون بسیار مؤثر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تصمیم منطقی فدراسیون پزشکی ورزشی، کرونا در کمین کاراته کاها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم منطقی فدراسیون پزشکی ورزشی، کرونا در کمین کاراته کاها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید