برای ارتباط با وزیر ارتباطات به این شماره پیامک بزنید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال خود برای ارتباط بیشتر با مردم، شماره مخصوص خود برای این کار را خاطرنشان کرد.

برای ارتباط با وزیر ارتباطات به این شماره پیامک بزنید

به گزارش وبلاگ آمیتیس تک، وزیر ارتباطات نوشت: از زمان حضورم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همیشه از راه های مختلفی با مردم عزیز در ارتباط بوده ام. هموطنان عزیز علاوه بر اینکه با مراجعه به ادارات پست می توانند نامه های خود را تنها با نوشتن عبارت برسد به دست وزیر ارتباطات به صورت رایگان برای من ارسال نمایند، در پیغام رسان های داخلی هم با نام کاربری eisazarepour ضمن اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته به مردم عزیز، نقدها، پیشنهادات و مسائل آنها را هم دریافت می کنم.

زارع پور اضافه کرد: اما بعضی از هموطنان عزیز ساکن روستا هنوز به شبکه اینترنت دسترسی ندارند و به همین علت شماره 09122996321 را هم برای دریافت پیغامک از این عزیزان و سایر هموطنان اعلام نموده ام تا بتوانند با من در ارتباط باشند.

او در سرانجام نوشت: به امید روزی که با اتصال تمامی روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات، تمامی ارتباطات من با همه هموطنان عزیزم به وسیله فضای مجازی برقرار گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "برای ارتباط با وزیر ارتباطات به این شماره پیامک بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای ارتباط با وزیر ارتباطات به این شماره پیامک بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید